Rendelési Feltételek


1. Webáruház adatai:
Az pancserpizza.hu webáruház üzemeltetője a
Gasztro Doro Kft.
2120 Dunakeszi Fő 70.
Adószám: 24148483-2-13
Cégjegyzékszám: 19-09-159772

2. Az elektronikus szerződéskötés lépései
2.1. Regisztráció a pancserpizza.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek nem illusztrációk.

2.3. Belépés a kosárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték 1000 Ft.

2.4. A Gasztro-Doro Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az az Gasztro-Doro Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a +3630-535-444-5, +3627-392-552 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át.. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalványal illetve bankártyával, terminállal lehet fizetni ha ezt jelezte rendelés leadásnál. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 30-120 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a +3630-535-444-5, +3627-392-552 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt az Gasztro Doro Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

3. Adatkezelés

Az Gasztro-Doro Kft. és a szolgáltatás üzemeltetésért felelős ZoRaLL.OrG Ltd. az ügyfeleiről tárolt adatokat harmadik félnek nem adja ki.
A regisztrált ügyfelek hírlevelet kaphatnak, amelyről bármikor leiratkozhatnak.


6. Problémák, reklamáció

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati telefonon, az +3630-535-444-5, +3627-392-552 számon tud jelezni.